Головна » 2014»Січень»6 » Науково-практична інтернет-конференція «Науково-методичний супровід допрофільного і профільного навчання в умовах міста», 9-11.01.2014 р.
10:34
Науково-практична інтернет-конференція «Науково-методичний супровід допрофільного і профільного навчання в умовах міста», 9-11.01.2014 р.
Статті учасників Науково-практична інтернет-конференція «Науково-методичний
супровід допрофільного і профільного навчання в умовах міста» проводитьсявідповідно до
плану роботи Центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської ради 9-11 січня 2014 року.
Тематичні
напрями роботи конференції
1.Проблеми організаційно-методичного забезпечення допрофільного
і профільного навчання. 2.Дидактичний аспект здійснення допрофільного і
профільного навчання. Конференція проводиться узаочній формі. Запрошуємо всіх до обговорення матеріалів учасників конференції. Чекаємо на ваші коментарі. Статті учасників інтернет-конференції:
В час модернізації освіти тема конференції є особливо важливою та актуальною. Свою увагу я звернула на використання різних педагогічних технологій, зокрема на статтю Чеботарьової О.О. зі школи № 25, де розповідається про перевагу мультимедійних уроків, які допомагають краще засвоїти базові знання з предмета, систематизувати засвоєні знання, сформувати навички самоконтролю, сформувати мотивацію до навчання в цілому і до інформатики зокрема. (НВК «Кіровоградський колегіум»)
Висловлюю щиру вдячність усім учасникам конференції та запрошую до розмови. Варто зазначити, що велику організаційну роботу щодо впровадження профільного навчання здійснюють працівники управління освіти Кіровоградської міської ради. Зокрема, значну кількість проведено спільних методичних заходів. Адже тільки у співпраці можна досягти результату. Марцеліна Пахолівецька
Шановна Надіє Володимирівно! Щиро дякую за участь у конференції. З даної проблеми у нас є напрацювання. Детальніше про шляхи підготовки керівників та педагогів усіх типів навчальних закладів міста Кіровограда Ви можете ознайомитися у статтях методистів Центру Бондаренко С. Ю., Островської А.Б., Шаповалової Т.А., розміщених на цьому сайті. Також багато матеріалу є на нашому сайті http://www.cmsps.edukit.kr.ua/. З повагою, Марцеліна Пахолівецька
Дякую за створення науково-практичної інтернет-конференції. Вважаю, що проблеми, які були розглянуті дуже актуальні в наш час, бо профільне навчання - одне із провідних напрямків сучасної школи.
Дуже вдячна за цікавий матеріал, викладений в працях учасників, які надали свої статті на інтернет-конференцію з питань сучасної концепції викладання іноземних мов в умовах профілізації школи. Особлива подяка за своєчасний та актуальий розгляд цієї теми у статтях Бондаренко С.Ю., Бірюкової О.С., Засінець Л.В., Руденко О.В., а також інших учасників конференції. Морозова О.М., НВО школа-інтернат.
На мою думку тема даної конференції є надзвичайно важливою. В статтях учасників я знайшла дійсно цікаву та корисну інформацію,рекомендації, які можна застосовувати в педагогічній практиці. Вважаю тему профільного навчання актуальною та необхідною у розвитку системи шкільної освіти, оскільки таке навчання формує уміння в учнів здійснювати свідомий вибір професії,забезпечує умови для самореалізації кожної особистості. Дуже дякую за корисну інформацію!( НВО школа-ліцей №8)
Вважаю, що тема конференції є надзвичайно важливою і актуальною. Дійсно, одним з пріорітетних напрямків розвитку освіти в Україні є підвищення її якості, оновлення форм та методів організації навчально-виховного процесу. На мою думку, на зміну традиційному "вчити всіх", приходить інший важливий принцип "вчити всіх відповідно до потреб особистості". Необхідно допомогти учням визначитися зі своїми здібностями і можливостями, створити умови для самореалізації в період навчання у старших класах. (Кашуба І.А. НВО школа-ліцей №8)
Тема конференції актуальна! Отримала багато цікавої та корисної інформації .Профільне навчання є одним із ключових напрямів модернізації та удосконалення системи освіти нашої держави.Такий підхід до організації освіти старшокласників не лише найповніше реалізує принцип особистісно орієнтованого навчання, а й дає змогу створити найоптимальніші умови для їхнього професійного самовизначення та подальшої самореалізації.( НВО школа-ліцей №8)
Дуже добре, що ми маємо можливість взяти участь в обговорені такого цікавого і актуального питання. Однак окрім актуальності, перспективності організація допрофільного та профільного навчання має певні труднорщі, особливо в сільських школах з малою наповнюваністю класів.