Субота, 16.12.2017, 21:47
Вітаю Вас Гість | RSS

НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Січень » 6 » Науково-практична інтернет-конференція «Науково-методичний супровід допрофільного і профільного навчання в умовах міста», 9-11.01.2014 р.
10:34
Науково-практична інтернет-конференція «Науково-методичний супровід допрофільного і профільного навчання в умовах міста», 9-11.01.2014 р.
  Статті учасників    
Науково-практична інтернет-конференція
«Науково-методичний супровід допрофільного і профільного навчання в умовах міста» проводиться відповідно до плану роботи Центру методичної та соціально-психологічної служби управління освіти Кіровоградської міської ради 9-11 січня 2014 року.
Тематичні напрями роботи конференції

 

1. Проблеми організаційно-методичного забезпечення допрофільного і профільного навчання.
2. Дидактичний аспект здійснення допрофільного і профільного навчання.
Конференція проводиться у заочній формі.
Запрошуємо всіх до обговорення матеріалів учасників конференції. Чекаємо на ваші коментарі.
Статті учасників інтернет-конференції:
Алєйніков І.А. Особливості викладання правознавства в профільних класах
Баланенко В.В. Система допрофільної підготовки з хімії у загальноосвітньому навчальному закладі
Бігун І.О. Організація допрофільного навчання у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 22 Кіровоградської міської ради Кіровоградської обл.
Бірюкова О.С. Дидактичний аспект здійснення допрофільного навчання на прикладі викладання німецької мови як другої іноземної

Бондар О.В., Єфіменко І.О. Особливості здійснення допрофільного і профільного навчання з спеціалізації «Кухар»

Бондаренко С.Ю. Вивчення іноземної мови в умовах профілізації школи

Бузько В.Л. ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ДОПРОФІЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ У ВОСЬМОМУ КЛАСІ
Засінець Л.В. Трансформація процесу навчання іноземної мови інформаційним середовищем
Касьяненко В.О. Профільна школа та компетентнісна освіта
Козачинська Н.В. Організація допрофільного і профільного навчання в сучасній школі
Козловська С.І. Краєзнавча робота як аспект формування національної свідомості учнівської молоді в умовах профілізації освіти
Конопат Ю.О. Впровадження профільного навчання: перші кроки
Косарєва А.І. Історичний профіль і допрофільна підготовка в системі профільної освіти
Краснова Л.С. Науково-методичний супровід допрофільного і профільного навчання: пошук нових підходів до організації навчання у старшій школі
Красова О.Г. Шляхи оптимізації навчання аудіювання при навчанні англійської мови у профільній школі

Легка В.А. Проблеми організаційно-методичного забезпечення допрофільної підготовки учнів основної школи у галузі «Природознавство»
Набока Б.С. Пропедевтичні витоки профільного навчання загальної середньої освіти: політехнічний контент
Осташик І.О. Психологічний супровід обдарованих учнів у профільній школі та розвиток іншомовних здібностей молодших школярів
Островська А.Б. Науково-методичне забезпечення профілізації старшої школи
Паталах Г.С. Інтеграція економічних знань у навчально-виховну систему гімназії...

Пахомова С.В. Диференціація та індивідуалізація навчання і контролю в умовах допрофільного та профільного навчання...
Пелешанко Л.О. Координація світоглядних траєкторій педагогічної думки щодо практичних кроків упровадження профільної освіти
Пришляк О. Пріоритетність компетентнісного підходу в навчанні української мови в умовах допрофільної та профільної освіти
Профатило І.І., Іванова І.М. Мотиваційні умови реалізації профільного навчання з поглибленим вивченням іноземної мови
Родіонова З.О. Прийоми формування та розвитку творчого ініціативного мовлення учнів
Руденко О.В. Деякі аспекти викладання англійської мови в профільних класах
Рубахіна Н.С. Досвід, проблеми та перспективи профільного навчання

Скобіоале Н.В. Трансформація наукових ідей у практику – ознака педагогічної діяльності вчителя
Стрижак О.М. Впровадження профільного навчання в умовах школи-інтернату
Федірко Ж.В. Впровадження допрофільного навчання учнів як напрямок інноваційної діяльності вчителя географії
Феденко Н.В. Переваги профільно-компетентнісної школи
Христова Т.В. ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ РІВНЕВОГО НАВЧАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ У СВІТЛІ НОВОЇ КОНЦЕПЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Цьома В.Д. Проблеми організації профільного навчання української мови та літератури в умовах гімназії
Чеботарьова О.О. Використання нових педагогічних технологій, інтерактивних форм і методів навчання та запровадження інформаційно...
Чернік С.Д. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ПИСЕМНИХ ДЖЕРЕЛ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ У КЛАСАХ СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ
Чернобривець Л.М. Формування навичок письма шляхом використання новітніх інформаційних технологій...

Шаповалова Т.А. Методичні підходи до організації роботи з учителями історії, які викладають у допрофільних та профільних класах...
Шверненко І.Є. Профільна освіта як основа для диференціації та індивідуалізації навчання, для забезпечення творчої самореалізації учнів у су
Щербакова Н.М. Мотивація як рушійна сила навчальної діяльності учнів профільної школи
Яковлєв І.В. СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Переглядів: 2614 | Додав: Олександр | Рейтинг: 4.5/16
Всього коментарів: 311 2 3 4 »
31  
Дякую за цікаву та змістовну статтю. З повагою слухачі курсів

30  
В час модернізації освіти тема конференції є особливо важливою та актуальною. Свою увагу я звернула на використання різних педагогічних технологій, зокрема на статтю Чеботарьової О.О. зі школи № 25, де розповідається про перевагу мультимедійних уроків, які допомагають краще засвоїти базові знання з предмета, систематизувати засвоєні знання, сформувати навички самоконтролю, сформувати мотивацію до навчання в цілому і до інформатики зокрема. (НВК «Кіровоградський колегіум»)

29  
Висловлюю щиру вдячність усім учасникам конференції та запрошую до розмови.
Варто зазначити, що велику організаційну роботу щодо впровадження профільного навчання здійснюють працівники управління освіти Кіровоградської міської ради. Зокрема, значну кількість проведено спільних методичних заходів. Адже тільки у співпраці можна досягти результату.
Марцеліна Пахолівецька

28  
Шановна Надіє Володимирівно! Щиро дякую за участь у конференції. З даної проблеми у нас є напрацювання. Детальніше про шляхи підготовки керівників та педагогів усіх типів навчальних закладів міста Кіровограда Ви можете ознайомитися у статтях методистів Центру Бондаренко С. Ю., Островської А.Б., Шаповалової Т.А., розміщених на цьому сайті. Також багато матеріалу є на нашому сайті http://www.cmsps.edukit.kr.ua/.
З повагою, Марцеліна Пахолівецька

27  
Дякую за створення науково-практичної інтернет-конференції. Вважаю, що проблеми, які були розглянуті дуже актуальні в наш час, бо профільне навчання - одне із провідних напрямків сучасної школи.

26  
Дуже вдячна за цікавий матеріал, викладений в працях учасників,
які надали свої статті на інтернет-конференцію з питань сучасної
концепції викладання іноземних мов в умовах профілізації школи.
Особлива подяка за своєчасний та актуальий розгляд цієї теми у статтях
Бондаренко С.Ю., Бірюкової О.С., Засінець Л.В., Руденко О.В., а також
інших учасників конференції. Морозова О.М., НВО школа-інтернат.

25  
На мою думку тема даної конференції є надзвичайно важливою. В статтях учасників я знайшла дійсно цікаву та корисну інформацію,рекомендації, які можна застосовувати в педагогічній практиці. Вважаю тему профільного навчання актуальною та необхідною у розвитку системи шкільної освіти, оскільки таке навчання формує уміння в учнів здійснювати свідомий вибір професії,забезпечує умови для самореалізації кожної особистості. Дуже дякую за корисну інформацію!( НВО школа-ліцей №8)

24  
Вважаю, що тема  конференції є надзвичайно важливою і актуальною. Дійсно, одним з пріорітетних напрямків розвитку освіти в Україні є підвищення її якості, оновлення форм та методів організації навчально-виховного процесу. На мою думку, на зміну традиційному "вчити всіх", приходить інший важливий принцип "вчити всіх відповідно до потреб особистості". Необхідно допомогти учням визначитися зі своїми здібностями і можливостями, створити умови для самореалізації в період навчання у старших класах. (Кашуба І.А. НВО школа-ліцей №8)

23  
Тема конференції актуальна! Отримала багато цікавої та корисної інформації .Профільне навчання є одним із ключових напрямів модернізації та удосконалення системи освіти нашої держави.Такий підхід до організації освіти старшокласників не лише найповніше реалізує принцип особистісно орієнтованого навчання, а й дає змогу створити найоптимальніші умови для їхнього професійного самовизначення та подальшої самореалізації.( НВО школа-ліцей №8)

22  
Дуже добре, що ми маємо можливість взяти участь в обговорені такого цікавого і актуального питання. Однак окрім актуальності, перспективності організація допрофільного та профільного навчання має певні труднорщі, особливо в сільських школах з малою наповнюваністю класів.

1-10 11-20 21-30 31-31
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу
Пошук
Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz